loading...
طراحی سایت ارزان
آرتا بازدید : 83 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

صفحه فرود یا لندینگ پیج برای ایجاد تبدیل بیشتر مهم است. با این حال، ایجاد یک می تواند دشوار و زمان بر باشد. اگر وب سایت وردپرسی دارید، یک افزونه صفحه فرود می تواند به ساده سازی کار کمک کند.

افزونه های صفحه فرود وردپرس یک ویرایشگر بصری و قالب های از پیش طراحی شده را ارائه می دهند که فرآیند ایجاد را آسان تر می کند. با این حال، انتخاب یکی از آنها به دلیل گزینه های مختلف با ویژگی ها و قیمت های مختلف می تواند دشوار باشد. اگر هم از طراحی سایت اختصاصی استفاده می کنید، برای ساخت لندینگ پیج، باید از برنامه نویسی سایت خود کمک بگیرید.

برای کمک به تصمیم گیری، این مقاله 10 بهترین افزونه صفحه فرود وردپرس را بررسی می کند. ما هر ورودی را بر اساس معیارهای مختلف، از جمله ویژگی‌ها، قیمت‌ها و رتبه‌بندی‌ها ارزیابی کرده‌ایم.

معرفی 10 افزونه طراحی صفحه فرود برای وردپرس

این بخش 10 بهترین افزونه وردپرس را بررسی می کند که به شما کمک می کند تا به راحتی صفحات فرود موفق ایجاد کنید.

1. المنتور

آمار المنتور:

امتیاز: 4.7/5
بهترین برای: کاربرانی که به دنبال یک افزونه صفحه فرود با ویژگی های غنی هستند
قیمت: فریمیوم (از 59 دلار در سال)
Elementor یکی از برترین افزونه های وردپرس برای ایجاد و سفارشی سازی صفحات وب است. این یک سازنده بصری و قالب های مختلف ارائه می دهد که به شما کمک می کند یک صفحه فرود را به راحتی ایجاد کنید.

به سادگی یک الگو را انتخاب کنید، آن را با توجه به ترجیحات خود سفارشی کنید و آن را از همان صفحه منتشر کنید. در روش دیگر، از الگوی خالی برای ایجاد صفحات فرود زیبا از ابتدا استفاده کنید.

این افزونه وردپرس همچنین به شما امکان می دهد ویجت هایی مانند چرخ فلک گواهی را اضافه کنید تا صفحه فرود خود را جذاب تر کنید. علاوه بر این، افزونه های شخص ثالث را برای گسترش عملکرد آن نصب کنید.

ویژگی های کلیدی:

تگ های HTML قابل تنظیم کاربران می توانند تگ های HTML صفحات فرود را ویرایش کنند تا رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند.
سازگاری تم ها Elementor با اکثر تم های وردپرس سازگار است و یک تم خود توسعه یافته، Hello Elementor را ارائه می دهد.
لینک های اکشن صاحبان سایت های وردپرس می توانند یک دکمه CTA قرار دهند تا به بازدیدکنندگان اجازه دهد به راحتی با کسب و کار خود تماس بگیرند، پیمایش یا رزرو کنند.
معایب:

پایگاه داده فشرده. Elementor کمی روی پایگاه داده سنگین است، که اگر وب سایت شما به درستی بهینه نشده باشد، ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد.

2. SeedProd

آمار SeedProd:

امتیاز: 4.9/5
بهترین برای: صاحبان مشاغلی که مایل به یک افزونه صفحه فرود مقرون به صرفه و همه کاره هستند
قیمت: فریمیوم (از 39.50 دلار در سال)
SeedProd یک افزونه صفحه فرود محبوب برای وردپرس با رابط کشیدن و رها کردن و ویژگی های جامع است. این الگوهای متعددی را ارائه می دهد، از جمله به زودی، صفحات تعمیر و نگهداری و فروش.

این افزونه به شما امکان می‌دهد قالب‌ها و بخش‌ها را نشانه‌گذاری کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا برای استفاده در آینده به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید متن پویا را که به‌روزرسانی خودکار می‌شود، مانند تاریخ، در صفحه فرود خود وارد کنید.

SeedProd همچنین با نرم افزارهای تحلیلی و بازاریابی شخص ثالث مختلف مانند Zapier ادغام می شود.

ویژگی های کلیدی:

کتابخانه عکس استوک جامع. SeedProd میلیون ها تصویر استوک دارد که می توانید آنها را ویرایش کرده و برای بهبود ظاهر صفحه فرود خود استفاده کنید.
قالب های ریسپانسیو الگوهای ارائه شده تضمین می کنند که صفحات فرود شما به طور خودکار با صفحه نمایش دستگاه بازدیدکنندگان وب سایت تنظیم می شوند.
حفاظت از هرزنامه ویژگی داخلی Google reCAPTCHA از صفحه فرود شما در برابر هرزنامه ها، ربات ها و ارسال های خودکار محافظت می کند.
معایب:

منحنی های یادگیری شیب دار ویژگی ها، ادغام ها و ابزارهای مختلف SeedProd یادگیری این افزونه را دشوار می کند.

ما قبلا در مورد افزایش امنیت وردپرس صحبت کرده ایم و افزونه هایی را برای اینکار معرفی کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

Divi

آمار Divi:

امتیاز: 4.9/5
بهترین برای: صاحبان وب سایت هایی که می خواهند افزونه ای با سفارشی سازی بالا داشته باشند
قیمت: 89 دلار در سال یا 249 دلار برای مجوز
Divi یک افزونه صفحه ساز بصری است که سفارشی سازی بصری جامعی را ارائه می دهد. کاربران می توانند حرکات اسکرول، انیمیشن های انتقال، افکت های شناور و پوشش پس زمینه را اضافه کنند.

علاوه بر ویرایشگر بصری بدون کد، این افزونه به کاربران اجازه می دهد تا CSS و جاوا اسکریپت سفارشی را برای سفارشی سازی های پیشرفته بنویسند. علاوه بر این، ویرایشگر کد داخلی و برجسته‌کننده نحو، فرآیند کدنویسی را آسان‌تر می‌کند.

این افزونه سازنده صفحه فرود همچنین ویژگی هایی را ارائه می دهد که به سرعت بخشیدن به روند ایجاد کمک می کند، مانند ویرایش انبوه و سبک های کپی و چسباندن. از آنجایی که نسخه رایگان ندارد، قبل از خرید نسخه آزمایشی را امتحان کنید.

ویژگی های کلیدی:

مجوز مادام العمر Divi یک مجوز خرید یکباره ارائه می دهد که ارزان تر از طرح اشتراک برای استفاده طولانی مدت است.
ویژگی های افزایش سرعت ویژگی‌های ذخیره‌سازی فونت گوگل، جاوا اسکریپت ناهمزمان و کاهش دارایی سرعت وب‌سایت شما را بهبود می‌بخشد.
CSS بحرانی این افزونه ابتدا عناصر مهم CSS را بارگیری می کند تا مطمئن شود صفحه فرود شما به سرعت قابل تعامل است.
معایب:

بدون نسخه رایگان. Divi نسخه رایگان ارائه نمی دهد و فقط یک برنامه پریمیوم دارد.

Beaver Page Builder

آمار Beaver Page Builder:

امتیاز: 4.8/5
بهترین برای: کاربرانی که به دنبال ساخت صفحات فرود برای چندین وب سایت هستند
قیمت: فریمیوم (از 99 دلار در سال شروع می شود)
Beaver Page Builder به شما امکان می دهد صفحات فرود را برای وب سایت های نامحدود تنها با یک مجوز ایجاد کنید. مانند سایر افزونه ها، یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن و قالب های مختلف صفحه فرود را ارائه می دهد.

کاربران می توانند قالب را با استفاده از ابزارهای ارائه شده ویرایش کنند یا کد CSS را برای سفارشی سازی عمیق تر اضافه کنند. پس از اتمام، آنها می توانند طراحی صفحه فرود را صادر کرده و از آن برای سایر سایت های وردپرس استفاده کنند.

علاوه بر این، Beaver Page Builder به کاربران اجازه می دهد یک ماژول سفارشی بسازند تا ویژگی های جدیدی را به صفحه فرود خود اضافه کنند. آنها همچنین می توانند ساختار سرفصل صفحات فرود خود را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) پیکربندی کنند.

ویژگی های کلیدی:

تنظیمات مجوز کاربران می توانند مجوزها را برای جلوگیری از دسترسی یا اقدامات غیرمجاز پیکربندی کنند.
قلاب های سفارشی این افزونه وردپرس از قلاب ها و فیلترهای سفارشی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد عملکرد آن را گسترش دهید.
پشتیبانی کاربر. Beaver Page Builder دارای اسناد، پایگاه های اجتماعی متعدد و خدمات مشتری اختصاصی است.
معایب:

قالب‌های فقط پریمیوم. نسخه رایگان Beaver Page Builder تنها دارای سه قالب صفحه فرود است که بقیه گزینه های برتر هستند.

Landing Page Builder

آمار سازنده صفحه فرود:

امتیاز: 4.6/5
بهترین برای: صاحبان مشاغلی که خواهان ویژگی های تست و تحلیل داخلی هستند
قیمت: فریمیوم (از 49 دلار در سال شروع می شود)
افزونه Landing Page Builder به کاربران اجازه می دهد صفحات فرود بصری جذاب و با تبدیل بالا ایجاد کنند. علاوه بر سازنده بصری، دارای ویژگی های سئو داخلی، تست A/B و تجزیه و تحلیل ترافیک است.

ویژگی تست A/B به کاربران امکان می دهد دو نسخه صفحه فرود را با هم مقایسه کنند تا ببینند کدام یک تبدیل بیشتری ایجاد می کند. در همین حال، ابزار تجزیه و تحلیل معیارهای مهمی مانند کلیک ها و بازدید از صفحه را ردیابی می کند.

این سازنده صفحه فرود برای وردپرس قالب های رایگان ارائه می دهد. همچنین از فونت های سفارشی و گوگل پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد طراحی صفحه فرود خود را بیشتر شخصی سازی کنید.

ویژگی های کلیدی:

بازپرداخت 14 روزه Landing Page Builder بازپرداخت کامل را برای تمام طرح های خریداری شده در عرض 14 روز ارائه می دهد.
فرم ساز سفارشی این افزونه به شما امکان می دهد فرم های سفارشی ایجاد کنید و داده های کاربر را با پایگاه داده ارائه شده ذخیره کنید.
بلوک های جهانی کاربران می توانند یک بلوک برای چندین صفحه ایجاد کنند که با ایجاد تغییرات به روز می شود.
معایب:

رابط کاربری بهم ریخته رابط کاربری صفحه ویرایشگر دارای عناصر بسیار زیادی است که ممکن است استفاده از آن را دشوار کند.

OptimizePress

آمار OptimizePress:

امتیاز: 4.8/5
بهترین برای: صاحبان وب سایت های تجاری بزرگ یا تجارت الکترونیک
قیمت: از 129 دلار در سال شروع می شود
علاوه بر ویرایشگر صفحه فرود، OptimizePress ویژگی های بازاریابی مختلفی را برای کمک به افزایش تبدیل ارائه می دهد. به عنوان مثال، به شما امکان می دهد هشدارهای اثبات اجتماعی و فرم های پاپ آپ را وارد کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت را برای انجام اقدام ترغیب کنید.

این افزونه قالب های صفحه فرود را برای اهداف مختلف مانند وبینارها، تجارت الکترونیک و خبرنامه ها ارائه می دهد. سازنده کشیدن و رها کردن آن به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی قالب را متناسب با مشاغل خود سفارشی کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند فرم‌های سفارشی را اضافه کرده و آن‌ها را مستقیماً از طریق صفحه ویرایشگر با خدمات مختلف بازاریابی ایمیل مانند FluentCRM ادغام کنند.

ویژگی های کلیدی:

سازنده قیف فروش. OptimizePress به کاربران امکان می دهد قیف های بازاریابی سفارشی ایجاد کنند که به افزایش سرنخ ها و تبدیل ها کمک می کند.
نوار پیشرفت. کاربران می توانند نوار پیشرفت را در صفحات فرود خود قرار دهند تا بازدیدکنندگان را تشویق به انجام اقدامات بیشتر و بهبود نرخ تبدیل کند.
انتخاب 2 مرحله ای این افزونه به شما امکان می دهد از پنجره های بازشو یا فرم ها با روش انتخاب دو مرحله ای استفاده کنید که به جمع آوری سرنخ های با کیفیت بالاتر کمک می کند.
معایب:

گران. OptimizePress یک طرح رایگان ارائه نمی دهد، و قیمت اولیه 129 دلار در سال از اکثر افزونه های صفحه فرود وردپرس بالاتر است.

Visual Composer

آمار ویژوال کامپوزر:

امتیاز: 4.7/5
بهترین برای: توسعه دهندگان وب که به دنبال انعطاف پذیری و دارایی های جامع هستند
قیمت: فریمیوم (از 49 دلار در سال شروع می شود)
چیزی که ویژوال کامپوزر را متمایز می کند، بازار آن است که برای همه کاربران قابل دسترسی است. در بازار Visual Composer Hub، کاربران می‌توانند قالب‌ها، دارایی‌ها و افزونه‌های صفحه فرود رایگان یا ممتاز را دانلود کنند.

ویرایشگر طراحی سفارشی Visual Composer ساخت صفحات بازاریابی با تبدیل بالا را بصری و سریع می کند. علاوه بر این، می‌توانید قسمت‌های خاصی از صفحه فرود خود را به عنوان یک الگو برای استفاده در آینده ذخیره کنید و روند را تسریع کنید.

علاوه بر این، اگر سازنده پیش فرض وردپرس را ترجیح می دهید، می توانید بلوک های ویژوال کامپوزر را در ویرایشگر گوتنبرگ وارد کنید.

ویژگی های کلیدی:

ویرایش موبایل. این افزونه یک رابط کاربری بهینه شده برای موبایل ارائه می دهد تا کاربران بتوانند صفحات فرود خود را با استفاده از تلفن ویرایش کنند.
بینش آهنگساز ویژوال. ویژوال کامپوزر ابزاری را ارائه می دهد که محتوای صفحه شما را تجزیه و تحلیل می کند و برای بهبود بازخورد ارائه می دهد.
پشتیبانی چند سایتی شما می توانید این افزونه را در سایت ریشه خود نصب کنید تا به راحتی صفحات فرود چند سایت وردپرس خود را مدیریت کنید.
معایب:

کارایی. برخی از کاربران هنگام استفاده از ویژوال کامپوزر عملکرد وب سایت وردپرس کندتر را گزارش می دهند.

Thrive Architect

آمار معمار پیشرفت:

امتیاز: 4.3/5
بهترین برای: کاربرانی که به دنبال انتخاب قالب جامع هستند
قیمت: از 99 دلار در سال شروع می شود
اگر می‌خواهید افزونه‌ای با تعداد زیادی از قالب‌های صفحه فرود داشته باشید، Thrive Architect یک گزینه عالی است. به غیر از کتابخانه رسمی، کاربران می توانند الگوهای برتر را از بازار قالب The Landing Factory خریداری کنند.

برای ساختن یک صفحه فرود، یک الگو را انتخاب کنید یا از ویژگی هدر و پاورقی استفاده کنید تا از ابتدا آن را بسازید. برای ساده کردن فرآیند ایجاد، ویرایشگر کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می دهد پالت رنگ صفحه خود را با یک کلیک تغییر دهید.

Thrive Architect همچنین دارای عناصر صفحه فرود مختلفی است که به افزایش تبدیل کمک می کند، از جمله تایمرهای شمارش معکوس، دکمه های CTA و توصیفات. با این حال، نسخه رایگان یا نسخه ی نمایشی را ارائه نمی دهد.

ویژگی های کلیدی:

ادغام خدمات کاربران می توانند این افزونه را با اپلیکیشن های آنلاین مختلف و خدمات ایمیل مارکتینگ با API ها ادغام کنند.
طراحی سازگار با موبایل Thrive Architect دارای پیش‌نمایش تلفن همراه، ویرایش واکنش‌گرا و قابلیت مشاهده عناصر است تا مطمئن شود صفحه فرود شما در همه دستگاه‌ها خوب به نظر می‌رسد.
قالب های جامع بیش از 220 قالب صفحه فرود و بیش از 1000 بلوک هوشمند در کتابخانه Thrive Architect وجود دارد.
معایب:

بدون ویرایشگر تم وردپرس. کاربران Thrive Architect برای دسترسی به Thrive Theme Builder باید برنامه 299 دلاری در سال را خریداری کنند.

LightStart

آمار LightStart:

امتیاز: 4.4/5
بهترین برای: مبتدیانی که به دنبال ساخت صفحات فرود به صورت رایگان هستند
قیمت: رایگان
LightStart یک افزونه رایگان وردپرس برای ایجاد یک صفحه فرود اولیه است. ساخت صفحات فرود ساده است زیرا کاربران فقط باید یک الگو را در صفحه راه اندازی انتخاب کنند.

پس از تکمیل تنظیمات، این افزونه به طور خودکار یک صفحه فرود جدید بر اساس قالب انتخابی ایجاد می کند. کاربران همچنین می توانند گزینه بهینه سازی تصویر و سرعت را برای بهبود عملکرد صفحات فرود خود فعال کنند.

LightStart صفحه ویرایشگر سفارشی ندارد و از صفحه پیش فرض وردپرس استفاده می کند. در حالی که سفارشی سازی محدود است، تمام قالب ها، ویژگی ها و ابزارک های آن رایگان هستند.

ویژگی های کلیدی:

تنظیمات جامع صفحه LightStart به کاربران امکان می دهد حالت تعمیر و نگهداری را فعال کنند، نقش پشتیبان را تنظیم کنند، متا تگ های ربات را ویرایش کنند و URL های تغییر مسیر را برای صفحات فرود خود اضافه کنند.
ادغام گوگل آنالیتیکس صاحبان وب سایت می توانند به راحتی Google Analytics را از طریق منوی تنظیمات افزونه ادغام کنند تا عملکرد صفحه فرود خود را پیگیری کنند.
پیام خودکار کاربران می توانند پیام های خودکار را در صفحات فرود خود تنظیم کنند تا کاربران را به ارسال آدرس ایمیل خود ترغیب کنند.
معایب:

طراحی اولیه و سفارشی سازی. LightStart فقط به کاربران اجازه می دهد تا عناصر اصلی صفحات فرود خود را سفارشی کنند، مانند padding، اندازه و حاشیه.

Pagelayer

آمار لایه صفحه:

امتیاز: 3.9/5
بهترین برای: مبتدیانی که به دنبال یک افزونه آسان برای یادگیری با ویژگی های زیاد هستند
قیمت: فریمیوم (از 39 دلار در سال شروع می شود)
Pagelayer یک سازنده کشیدن و رها کردن ارائه می دهد که تغییراتی که شما ایجاد می کنید را در زمان واقعی نمایش می دهد. این فرآیند ایجاد صفحه فرود را کارآمدتر می کند زیرا نیازی به بازخوانی مکرر صفحه ویرایشگر ندارید.

صفحه سازنده آن ساده، شهودی و مناسب برای مبتدیان با دانش اولیه وردپرس است. علاوه بر این، این افزونه دارای ویجت های مختلفی برای اهداف مختلف از جمله خرده نان و نقشه سایت برای سئو می باشد.

Pagelayer برای مبتدیانی که به دنبال یک پلاگین صفحه فرود وردپرس ساده، مقرون به صرفه و پر ویژگی هستند بسیار عالی است.

ویژگی های کلیدی:

تاریخچه ویرایشهای. Pagelayer به کاربران امکان می دهد تاریخچه ویرایش صفحه فرود خود را با مهر زمانی ببینند.
دسترسی به افزونه مادام العمر همه پلن های Pagelayer دارای دسترسی به افزونه مادام العمر و پشتیبانی و به روز رسانی یک ساله هستند.
ویجت نماد. کاربران می توانند به جای ساختن خود آیکون های ارائه شده را سفارشی کرده و از آنها استفاده کنند.
معایب:

نسخه رایگان پایه. نسخه رایگان Pagelayer فقط دارای ویژگی‌های سازنده کشیدن و رها کردن و ویرایشگر موبایل است.

چرا از پلاگین صفحه فرود وردپرس استفاده کنیم؟

مزایای اصلی استفاده از افزونه صفحه فرود وردپرس، راحتی و ویژگی های صرفه جویی در زمان آن است. این به شما امکان می دهد صفحات فرود خیره کننده ایجاد کنید و عملکرد آنها را به راحتی نظارت کنید.

چنین افزونه ای قالب ها و یک سازنده کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند صفحات فرود بهتری را بدون مهارت های کدنویسی یا طراحی ایجاد کنند. همچنین می تواند باعث صرفه جویی در هزینه شود زیرا نیازی به استخدام یک توسعه دهنده وب ندارید.

تجزیه و تحلیل داخلی، ویژگی‌های تست و ابزارک‌ها نیز به بهبود نرخ تبدیل صفحه فرود شما بدون نصب افزونه‌های جدید کمک می‌کند. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به نصب افزونه های زیادی داشته باشید که می توانند سرعت وب سایت شما را کاهش دهند.

چگونه پلاگین صفحه فرود مناسب را برای سایت خود انتخاب کنید

سازندگان صفحه فرود وردپرس مختلفی با ویژگی ها و قیمت های مختلف وجود دارد. از آنجایی که هر افزونه متناسب با نیازهای مختلف کاربران است، هنگام انتخاب، جنبه های زیر را در نظر بگیرید:

قیمت. از آنجایی که قیمت پلاگین های وردپرس و طرح های اشتراک متفاوت است، یکی را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.
ویژگی. پلاگین ایده آل طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای صفحات فرود شما ارائه می دهد، مانند ویجت های سفارشی و بلوک های جهانی.
کاربر پسند بودن. مبتدیان بدون تجربه توسعه وب باید پلاگینی با رابط کاربری بصری بکشید و رها کنید که یادگیری آن آسان باشد.
سئو. برخی از افزونه های سازنده ویژگی های سئو مانند عنوان و ویرایشگر متا تگ را برای کمک به بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو ارائه می دهند.
قابلیت سفارشی سازی قابلیت سفارشی‌سازی بالا به این معنی است که این افزونه دارای ابزارهای سفارشی‌سازی مختلف است و به کاربران اجازه می‌دهد کد را ویرایش کنند تا صفحات فرود سفارشی را مطابق با ترجیحات خود ایجاد کنند.
حمایت کردن. کاربران باید افزونه های صفحه فرود وردپرس را با خدمات مشتری اختصاصی انتخاب کنند تا به آنها در حل سریع مشکلات کمک کند.
توصیه می کنیم از یک گزینه freemium استفاده کنید یا یک نسخه آزمایشی رایگان را امتحان کنید تا مطمئن شوید که افزونه انتخابی با نیازهای شما مطابقت دارد قبل از خرید آن.

نتیجه
صفحات فرود جذاب و جذاب به ایجاد تبدیل و فروش بیشتر کمک می کنند. با این حال، ایجاد یک می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر دانش توسعه وب یا طراحی نداشته باشید.

خوشبختانه، کاربران وردپرس می توانند از افزونه ها برای ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند ایجاد صفحه فرود استفاده کنند. برای کمک به شما در انتخاب، ما 10 بهترین افزونه صفحه فرود وردپرس را فهرست کرده ایم. در اینجا بهترین انتخاب های ما آمده است:

المنتور. بهترین افزونه صفحه فرود وردپرس با ویژگی های جامع.
Seedprod. یک سازنده صفحه فرود همه کاره و مقرون به صرفه.
دیوی یکی از بهترین سازندگان صفحه فرود برای سفارشی سازی بصری عمیق.
Beaver Builder. بهترین افزونه صفحه فرود برای ایجاد صفحات لید برای چندین سایت.
Landing Page Builder. یک افزونه صفحه فرود وردپرس با تمرکز بر سئو و تجزیه و تحلیل.
افزونه های صفحه فرود وردپرس نیز به صرفه جویی در هزینه کمک می کنند زیرا نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا طراح وب ندارید. علاوه بر این، ویژگی های سئو داخلی و تجزیه و تحلیل آنها به بهبود تبدیل کمک می کند.

برای انتخاب بهترین افزونه، قیمت، ویژگی ها، پشتیبانی و قابلیت سفارشی سازی آن را در نظر بگیرید. پس از ایجاد صفحه فرود، استراتژی های بهینه سازی نرخ تبدیل را اعمال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 677
  • بازدید کلی : 1,199